cart 0
UK

Керамічні панелі в мережах торговельних центрів України – Епіцентр та Нова Лінія

21.12.2020 13:02

Задля розширення можливостей збуту власної продукції, своєчасного й професійного обслуговування клієнтів, кожна компанія прагне співпрацювати з великими торговельними мережами. В Україні найбільшою торговою мережею, яка займається роздрібною торгівлею товарів для дому, є «Епіцентр».

Для просування товарів через такі мережі у 2012 році наша компанія (на той час «Опалювальні технології» - OPAL) прийняла рішення про співпрацю з «Епіцентром». Оскільки компанія базувалась у м. Луганськ, ми обрали торгові мережі в найближчих регіонах: Луганську, Донецьку і Харкові.

Саме тоді про такий товар, як керамічні опалювальні панелі, ніхто ще не знав. Тому, щоб правильно представити свій продукт, ми активно зайнялись питанням позиціонування. Компанія проінвестувала кошти в розробку унікальних бренд-зон для маркетів, за реалізацію яких взялася компанія «Топ Медіа Груп», яка на той час була №1 у сфері реклами та брендингу в регіоні.

Щоб кожен клієнт отримав якісну консультацію, до процесу були залучені промоутери. Також у кооперації з «Епіцентром» у 2012 році ми розмістили рекламні білборди у містах представлення продукції.

Протягом першого року, завдяки комплексному підходу до просування в торговельній мережі, обсяги продажів через мережу «Епіцентр» перевершили наші очікування.

У 2014 році компанія була змушена переїхати до міста Черкаси й призупинити свою діяльність і, як наслідок, співпрацю з мережею «Епіцентр». Всі бренд-зони, офіс, виробництво лишились на окупованих територіях. Це призвело до втрати частки ринку та появи компаній, що почали виготовляти аналоги керамічних панелей HYBRID.

У 2015 році компанія відновила свою діяльність у м.Черкаси під назвою «HYBRO Technologies» і ми активно почали займатись зовнішньоекономічною діяльністю. На перемовинах з європейськими торговельними мережами нас часто запитували про досвід співпраці з такими в Україні, зокрема з «Епіцентром». Тоді і було ухвалено рішення про відновлення співпраці з торговельною мережею «Епіцентр». Перемовини тривали близько року і в сезон 2017 ми відновили партнерство, також було підписано договір з мережею «НОВА ЛІНІЯ». У процесі перемовин ми дійшли згоди представити керамічні панелі HYBRID у всіх маркетах мережі.

За дизайном для нових бренд-зон HYBRID для маркетів «Епіцентр» та «Нова Лінія» ми звернулися до черкаського агентства «RUBARB digital», яке відоме своїми проектами для таких популярних брендів, як ДП «Антонов», ДТЕК та ін.

Залучати промоутерів одразу до роботи у всіх маркетах мережі було економічно недоцільно. Тому ми організували навчання всіх спеціалістів маркету. Команда HYBRO Technologies відвідала всі маркети в кожному регіоні України й презентувала продукт, його унікальність і переваги всім керівникам відділів кліматичної техніки. Зокрема ми провели онлайн-навчання на платформі «Епіцентр» перед самим початком сезону.

Оскільки в торгових мережах «Епіцентр» та «Нова Лінія» керамічні панелі позиціонуються здебільшого як обігрівачі, а не повноцінна система опалення, ми запропонували розробити керамічні панелі Wild Wind із вмонтованим терморегулятором. Рішення було правильним. Як показали продажі, панелі з терморегулятором користуються більшим попитом в торговельних мережах, ніж панелі без них.

Вже наступного року HYBRO Technologies взяла участь у тендері на виготовлення продукції для власної марки «Епіцентру». Ми пройшли перевірку службою безпеки, успішно виконали всі умови і отримали право на виготовлення продуктів одразу для двох брендів: «Wild Wind» та «UP». Панелі Wild Wind були представлені одразу 3-ма моделями різних розмірів і потужностей, це дозволило значно збільшити частку ринку керамічних панелей, виготовлених нашою компанією.

Співпраця з «Епіцентром» продовжується, наразі ми займаємося розробками нових продуктів, які вже в 2021-му році з’являться на полицях «Епіцентр» та «Нова Лінія».

https://epicentrk.ua/brands/hybrid.html